ALWAYS LOOK ON THE BRIGHT SIDE OF LIFE

igår drog jag, amanda, danne & pontus till åsa folkhögskola för att
titta på deras julavslutningsshow. vi sov där också måste jag tillägga
vilket var det hemskaste på länge, det var helt sjukt kallt i rummet
vi sov och en härlig bakfylla på det gjorde natten/morgonen
jobbig att genomlida. men jag hade grymt kul stundtals,
och det är alltid lika kul att träffa danne när han är hemma
från Danmark.

idag har jag vart på stan med kajsa&tove, spanade in ett band
som lira på carlings och jag köpte en julklapp åt fader.
känner ingen som helst jul känsla, men det kommer väl..
har redan spanat in alla mina julklappar, vilket jag har lite
ångest över, känns ju rätt patetiskt att gå och öppna alla
och sen sitta påjulafton och leka jätte överasskad.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0