DET ÄR FÖRST NÄR ALLA VINNER SOM VI VERKLIGEN HAR VUNNIT

idag är det buffertdag och jag börjar klockan ett!
vilken underbar sovmorgon. har dock lite
ångest för att jag egentligen borde ha skrivit
ett matte prov och ett naturkunskaps prov
just nu. men det skjuter jag upp.. som allt
annat. dansen har uppehåll nu också,
tråkigt som satan. men nästa vecka ska
vi ha dubbeltimme house med suzi.
kommer bli grymt! jag längtar till februari!
då är det mycket roligt på g. först är det street
star i stockholm, sandras 20-års fest, sannes
slut projekt på calforska som jag och några
fler waysare är med i, amanda fyller 18 och
sist men inte minst - kent i sporthallen!
snart dags att handla julklappar och jag är
så pank som man kan bli..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0