LOBBYN OM 5

idag var vi i badhuset med klassen. yey,
bubblade mest hela tiden. vi hade lite
livräddnings övningar och kajsa tyckte
mest att det var som att chilla på birka cruise.
på samhällslektionen lottade vi om 9 platser
till riksdagens ungdomsdag eller något liknande.
jag fick en plats! jag blev glad. även fast temat
är klimat, vilket jag anser jätte ointressant,
så ser jag det som ett tillfälle att få vara med
och påverka. vilket man alltid klagar på att
man aldrig får. så jag kännde att jag måste
ta chansen. vi ska först få sitta 2 elever i varje
utskott med några politiker och disskutera,
lägga fram åsikter&egna ideér. sen kolla läget
i riksdagssalen och sen får vi äta i deras matsal.
haha rättså ball.

sitter och lyssnar på future sex love sound
som har gått på repeat nu kanske 12 gånger.
gillar den inte egentligen men vi gjorde en
koreografi till den på jazzen i söndags och
ja..jag orkar inte byta helt enkelt.
har precis lagat mat och kollat på nån dålig
serie på tv. händelserik dag.. mamma jobbar
och pappa ska snart på julbord så jag blir
själv här. jag är fruktansvärt sugen på
nikotin.

Kommentarer
Postat av: kajsa

haha, birka cruise! jävligt sant iofs.

2007-12-12 @ 18:07:53
URL: http://delightfuljudy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0