DONT LET ME LOSE FAITH NOW

Jag hatar att städa, fast nu när det är klart känns det finfint!
Inatt ska jag plugga och titta på film. Jag och Micael hyr alltid
film på Rimi för vi ska vara ekonomiska, för det kostar bara en
tjugolapp. Men så glömmer vi alltid att se den och måste ha den 
ett dygn till eller så glömmer vi helt enkelt att lämna tillbaka den.
Och då är avgiften 19 kronor. Då har jag kommit fram till att vi
egentligen inte är så ekonomiska. Men jag är mer ekonomisk
än honom för varje gång vi är och handlar köper han en ny ost,
även fast ingen av oss äter det för det är för jobbigt att diska ost
hyveln. Så där får osten alltid stå och bli gammal.

Tips! Ölkorv&trocadero är en riktig höjdare såhär en måndagskväll.

Kommentarer
Postat av: mupp

vad e ekonomisk? jag är pojken med guldbyxorna! puss söt

2008-04-28 @ 22:58:23
URL: http://mrmove.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0