SPEED UP

A-kassa
vem ska ha tand om fredrik om 4 år när han blir arbetslös?

Fredag. Den här veckan faktiskt vart kul i skolan. Jag förstod gramatiken på Tyskan
och är mer taggad på att flytta dit än någonsin. På sammhällskunskapen uppstod
roliga disskussioner och Gambia projektet är lite roligare och mer lätt att förstå.
Idag vill jag supa. Men det ser inte så ljust ut. Jaja, ska nog läsa hela kvällen och
natten. Satt på bibblan och läste lite idag, lånade med mig en bok hem. Fan, bibblan
borde ha nattöppet. Då skulle jag nog bli stammis. Så himla skönt där, tyst som i graven
och jävligt sköna fåtöljer.

Lyssna nyss på Chords nya låt, riktigt fet. Som allt han gör. Släpper nytt den 30 April och jag
kommer nog hänga på låset till skivaffärn. Inge sellout där inte.. hehe

------

usch. jag gillar inte alls det här med att vara ensam. tycker inte alls om att sitta här ensam
och titta på film. jag fryser. jag tycker inte alls om att känna mig som nån smygalkis och
sitta här och dricka smålands 5,2:or.. ensam.

Imorgon ska jag till Uppsala. Det ska faktiskt bli skit kul! Längesen jag hittade på något med
min familj.

Kommentarer
Postat av: Amie

Tjaa! Läste din senaste blogg nyss.. vad roligt att ni håller på med Gambia in schooL! my homecountry :) haha, du visst ha Sanne återvänt till Sve nu?? Då kan vi snart börja umgås igen! Vet du när Haddis är tillbaka från Tyskland? Puss

2008-04-21 @ 14:53:55
URL: http://aminataamie.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0