JÄVLA ENSAMHET

jag har jätte tråkigt. det resulterade i att jag försökte göra om min bloggdesign.
jag skulle inte ha börjat pilla på det där alls. jag är jätte hungrig och det finns
ingen mat att laga. jag är inge pigg alls. det var ganska hårt igår. som vanligt
mycket roligt, men även mycket skit som händer på dessa fyllor. ganska trött
på det. om två veckor fyller jag 18. det ser jag positivt på. lite negativt också dock.
nu ska jag kunna ta ansvar för mig själv. det har jag aldrig vart speciellt bra på.

Kommentarer
Postat av: amanda

ta hjälp av dina gamla lunarstorm-kunskaper, så fixar du bloggdesignen lätt. lunarstorm är ju grunden till allt liv, du vet.

2008-08-25 @ 12:44:58
URL: http://banditqueens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0