HOW LONG DO I HAVE TO WAIT FOR YOU HONEY

på senaste tiden har jag spårat ur totalt. jag minns ingenting
och har ingen koll på någonting. och varje gång det händer
något jag kommit på att jag glömt eller inte har gjort, så blir
jag så frustrerad och så jävla irriterad på mig själv. idag kom
jag till skolan kvart i 9 när vi egentligen börjar 20 över, det var
irriterande. och så har vårat shema sett ut i snart ett år. sen
visar det sig också att vi har självstudier på den här lektionen,
så ingen i min klass var här. mitt närminne=borta. vore skönt
som fan att hitta det. så dagen har inte börjat bra. sen satte
jag mig här vi datorn och glodde runt. såg skit jag inte äns ville
se. så, fan vad på topp jag är idag!

Kommentarer
Postat av: amanda

.. på tal om att spåra ur.

2008-03-13 @ 11:28:23
URL: http://banditqueens.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0