STREETS OF LONDON

den här helgen har jag:

*sett en fruktansvärt bra spelning (detektivbyrån får mig att tro att jag
sitter i en karusell i paris.)

*bränt mina sista pengar.

*pussats till tommy nilsson och fred åkerström.

*dansat på raw.

*ångrat att jag la pengar på att dansa på raw för det
var inte värt.

*varit konstant bakfull.

*varit på mysig förfest hos ludde(man fick röka inne, +)


*insett hur gärna jag vill flytta hemifrån efter ett besök hos min
kusin som har en fruktansvärt mysig lägenhet och jätte fin inredning.

*börjat fundera mycket på vad jag vill plugga om något år, och kommit
fram till ungefär vad jag vill.


*haft ångest.

*varit ganska agressiv.(har peppat folk till slagsmål osv, jag brukar hata våld.)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0