DARLING

Igår fick jag något sorts impuls sug efter alkohol efter kvällsmaten så jag drog till Haddis
och groggade med henne och Matilda. Sen fick vi skjuts till Kristin där vi satt och groggade
ännu mer i väntan på att dra ut. Det var riktigt kul! Vi drog till Nybron och dansade oavbrutet i 2 timmar.
Det är fan så mycket värdare att dansa till Rihanna än nån jävla äcklig elektro på Raw varje helg.
Har väldigt stor lust att skriva ett smått hatiskt inlägg om dess trogna anhängare, men jag stillar mig.
Mest eftersom jag tror att jag själv ligger på gränsen till stammis.

Idag är jag iallafall bakfull och kom precis hem från sylvia där jag tryckte i mig en brunch. Det var nästan för gott.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0